jemmaship4ever

美漫/百合/只磕女女。活在北極圈的姬,偶爾會自己產糧自給自足。

【KennisxZoe】竟不知你早已佔據我心底(下)程洛雯x蘇怡

<A Space In My Heart Will Always Be A Heaven For You>

-接上篇

-粵語繁中。純百合向,主角全女,可能OC,請見諒,不喜勿噴

-有少量明城北+機醫+星空下的仁醫聯動。


(五)

美國醫院裡面

「Zoe⋯Zoe⋯」麻醉藥過後,Kennis醒來的第一件事竟是發現自己不停的呢喃著Zoe的名字。

Zoe:「Kennis?你醒翻了?我係度啊,冇事了。」Zoe抓住Kennis的手,眼濕濕咁望住Kennis。

Kennis(虛弱地):「Zoe?你點會係度?」她好像不記得發生過什麼。

Zoe:「你中左槍啊,你宜家係美國醫院,啱做左個腦部手術。」

Kennis:「原來係真嘅⋯⋯」她好像在自言自語什麼。

Kennis:「係了,我昏迷左幾耐啊?」

Zoe(港到喊):「從你中左槍到宜家,差不多成個幾星期了⋯你知唔知你真係嚇死我哋了,我同Yan聽到消息就即刻飛來美國搵你!我仲以為會再都見唔翻你啊。」Zoe抱住Kennis,讓她靠在自己懷裡。

Kennis:「我感覺⋯我這段時間做了一場好長好長的夢。我夢見自己被叛軍追殺,他們仲拿槍指著我的頭,後面他們真的開槍,但是不知道為什麼自己又沒死,反而被抓起來關到一個小黑屋裡面,然後又有叛軍進來,逼我招供些什麼,應該是受傷士兵的下落吧,我不知道可以說什麼,真係好驚,所以就不停咁喊你個名,話我要見Zoe,然後就醒左。」

Zoe:「冇嘢嘅冇嘢嘅,你現在見到我了,就咩事都冇了。放心,你的手術很成功,只要後面跟足治療,好好休息,就會好翻噶啦。」

Zoe:「係了,本來係Yan飛過來想幫你做手術,但係我同佢爹地都擔心佢嘅情緒,佢知道你出左事就成日喊,佢都驚自己搞不掂,YT又full左schedule過唔到來美國,所以Yan就聯繫左佢之前係美國大學進修時認識的師姐,佢咁啱來美國參加研討會,所以就請到佢來幫你做手術,Yan就做佢副刀,佢係全亞洲好有名嘅最top嘅神經外科醫生,有佢幫你做呢個手術,你一定冇事。」


(六)

說著,Yan就和主刀醫生蔡頌華教授一起進來了。


*(此處應為英文對話,為比較方便閱讀就打中文了)

頌華(一邊check緊Kennis一邊在病歷板上寫東西):「Kennis,你現在感覺怎麼樣?我已經幫你把你腦裡面的碎片和血腫都全部清除乾淨了,手術很成功,You’re doing great Kennis. 」

Kennis:「謝謝你,蔡教授。我感覺還好,但是我的手感覺沒有力氣,覺得抓不住任何東西,請問我這種情況是可以好轉的嗎?」

頌華:「嗯,畢竟腦部的受傷不是小事,雖然現在你還是會感覺四肢有些麻痺,但是通過藥物治療和復健,情況會有好轉的。」

Kennis:「那就好了,我很擔心我以後都不能再做醫生了⋯⋯」

Yan(一副嗔怪的口吻):「喂啊,你先好翻先再捻其他嘢啦,差點半條命仔都冇了仲捻工作d嘢!宜家最重要就係好好咁聽醫生話,好好做治療。」

Zoe(安慰Kennis):「係囉,冇事嘅,我會拖著你隻手,你都想拖實我嘅係咪?睇下會不會慢慢好翻d?唔好咁擔心啦。」

Yan:「謝謝你來幫我最好的朋友做手術,蔡教授,我很榮幸可以做你副刀,如果沒有你,我都不知道我和Kennis要怎麼辦。」

頌華(笑著說):「我們都這麼熟了,不用叫我蔡教授了,你叫我頌華姐就好了。Yan妹妹你拜託我的事,我肯定不會拒絕的。再說了,看見你們仨的感情這麼好,就不禁想到和我一起做了20年朋友的那四個人。」

頌華:「再過段時間我就要離開美國了,Kennis的case就麻煩你跟進了,Yan。這段時間,你們兩個一定要多陪伴病人,有什麼情況記得通知我,有什麼問題也都可以來問我。」

Yan:「I will, thanks so much.」

頌華:「等Kennis好了之後,有機會你們要來我們律帝參觀喔。」

Zoe:「好啊,我們也期待有這一天。」

Yan:「我們也歡迎你和你的朋友來明城北參觀。」



(七)

Yan和頌華一起離開病房打算再一起去研究一下Kennis之後的治療方案。

病房裡只剩下Kennis和Zoe兩個人。

Kennis:「係了Zoe,你哋咩時候翻香港啊?」

Zoe:「等你好左之後接你一起回囉。」

Kennis:「你哋唔洗翻工咩?」

Zoe:「Yan等蔡教授翻韓國之後就係你嘅主診醫生了,所以佢肯定留在度睇實你噶。我呢就攞左大假,唔接到你翻去我就唔翻去。」

Kennis:「啊,咁,你來左美國,唐明點算啊?」

Zoe:「分左手了。」

Kennis:「點解?」

Zoe:「想來想去都係唔啱囉,其實之前離婚都是因為有原因所以先離的。男人有d嘢係改唔到嘅,改到就唔係男人啦。」

Kennis:「真係咁咩?」嘴上這麼說,心裡想著:嗐,你宜家先知呢個道理咩?

Zoe停頓了片刻,說:「其實我從來冇忘記過我哋嘅約定。如果唔係我當時堅持希望你來美國醫病,你都不會最後搞成宜家咁。」

Kennis:「你不用覺得有咩內疚喔,我這次都唔關你事,係我自己選擇做無國界醫生噶,我做呢個選擇都知道有風險。」Kennis就是這樣,做其他什麼事情都很有勇氣,除了對感情。

Zoe:「其實⋯你走左來美國之後,係我心裡面一直都掛住你。Kennis,養好傷之後我哋就一起翻香港啦。宜家我係一個人,你又係一個人,不如我哋唔好再等了,我都唔想俾你再等了,我哋係埋一齊啦。我已經捻得好清楚。以後有我睇住你,你唔可以粒聲唔出走左去了。」

Kennis:「你真係捻好左?咁如果我以後身體會變得很差呢?如果我以後都做唔到醫生⋯」

Zoe(打斷Kennis):「你唔準亂捻嘢,你一定會冇事嘅,我實拖著你隻手直到你好翻為止,無論你點,我都陪著你,因為我鍾意你啊,程洛雯。」

Kennis(笑中帶淚):「我都鐘意你,蘇怡。」



(八)

Kennis從美國出院,三個人一起回到來香港。Kennis還沒能那麼快到明城北復職,於是Zoe叫她最近都在家休息多陣。

Kennis(拽著Zoe的胳膊說):「但是我一個人係屋企,好悶啊,可不可以同你一起翻明城北啊?就當探下朋友囉,探下院長,汪姑娘,琛哥佢哋。」

Zoe:「喂,你當醫院是遊樂場咩?乖啦,係屋企好好休息。再說了,醫院有規矩的,無謂人唔可以進來辦公區域啊。」Zoe輕輕點了點Kennis的臉頰。

Kennis(嘟嘴看著Zoe):「人哋都休息左成三年啦,三年有大半時間都係訓係病床,宜家根本都唔想再休息,我怕我都不知道怎麼做醫生了。」

Yan(突然出現):「算啦,我哋俾佢去啦,我同我爹地還有yt說一聲,他們都會同意Kennis翻來醫院睇下嘅。」

Zoe:「咁好啦好啦,你哋兩個二對一,係我輸。你啊,都是仗著自己在明城北的年資夠大,巴閉了。」

Kennis(抱住Zoe):「嘻嘻,錫嗮你了。」

於是Kennis就跟著Zoe去急診室上班。Zoe收症,Kennis也跟過去想要去幫病人看病,被Zoe攔住她,「欸,你現在還不是醫生喔,不可以亂來喔。」

Kennis(不情願的挪開):「知道了,職業病啊我。」

Zoe(打趣咁話):「你唔好佐住嗮啦,不如你去其他地方玩啦,去CST探下d同事,或者到我辦公室度等我,我忙完再來搵你。」

然後Kennis就去到觀察室睇手術。當時Hugo正在幫病人開刀,這個男同事還是一如既往的做事不認真,一邊做手術一邊耍貧嘴,Kennis真的很想拿起個麥克風鬧他一餐,但是又想起剛剛Zoe說的「你現在還不是醫生」,她忍住了。不知怎麼的,Hugo在Kennis不在的這段時間,居然已經升了顧問醫生了。

咁都上到位,Kennis心想。

德仔和Ceci這兩個有潛力的又結婚移民去左英國。可能CTS真係好缺人掛。

正想著,就有幾個新同事進來了觀察室,這些新同事Kennis一個都不認識,應該是新來的駐院醫師吧。

有一個人小聲問,「她係邊個啊?」

另一個說,「她就是程洛雯啊,就是我們師父說之前一直同他有牙齒印果個啊。」

「啊,得左heart tumor果個?佢點解會係度?她復職了嗎?」

「師父話哉,她來肯定是想教別人做事啦。」

「她都沒做醫生這麼久了,都不知道她還抓不抓得住手術刀啊你話⋯」

兩個新面孔邊聊邊竊笑。

「你哋可不可以冇咁港啊,人哋點都係我哋前輩來嘅,就算佢唔抓手術刀都pro過你哋啦!」有個好斯文的女生表示反對,她應該就係Rachel。

Kennis係一邊假裝沒聽到走出了觀察室,一邊又覺得非常生氣,明城北d新人點解咁嘅?做手術都未叻,是非就港一大堆,還有果個Hugo你好嘢,趁我不在就同人唱衰我,看我以後真的坐到主管醫生那個位置,你哋仲敢不敢這種態度對我。

Kennis回到Zoe辦公室,看到Zoe辦公室的電腦前放著她們兩個的合照,心情平靜了許多。

她開始拿出一堆器材,練習縫針、開刀的模擬。練到下班了都不知道時間。

Zoe下班回來找她:「都放工了,我們程醫生為什麼還那麼用功?你話我們今晚去哪裡吃大餐好?」

Kennis:「Zoe你可不可以過來下。」

待Zoe走到Kennis身邊,Kennis一把抱住了Zoe的腰,靠著她。

Zoe:「做咩啊你,冇嘢掛?冇見半日啫,洗唔洗咁掛住我啊?」Zoe也一手抱著Kennis的肩膀,一邊撫摸她那美麗的黑色頭髮。

Kennis:「咩都唔好港,就這樣俾我攬下好唔好?」

Zoe(發覺Kennis可能有心事):「好⋯」

靜默了片刻。

Kennis:「你話,如果因為我身體嘅原因,醫法局不再批准我入OT,或者我以後都冇醫生做,咁點算啊?我驚我以前努力過嘅嘢都變成白費。」

Zoe:「點會啊?你隻手的問題唔係已經好得差不多了咩?你一定可以復職顧問醫生的。唐明話佢打算過檔去安妮醫院了,說不定之後你仲坐埋CTS主管醫生個位添。你不要亂唸嘢啦。」

Kennis:「唔好港笑了,Zoe。唐明竟然會過檔?」

Zoe:「我邊有港笑啊,係真噶,我估佢應該係想避我。嗐,總之我睇好你噶!」

Zoe:「再說了,退一萬步想,並不是入OT才是醫生啊,我知道安妮醫院有個女醫生係坐輪椅的,佢口碑好好噶,好多病人都好鍾意佢。所以你唔洗擔心做唔到醫生噶。其實醫生都有好多種,有內科醫生啦,專門出paper的研究院醫生啦,好像我以前咁嘅家庭醫生啦,只要能幫到病人的都是好醫生嘛。總之,程醫生你在我眼裡,永遠都是個最好的醫生。」

Kennis:「我點好得過你啊,蘇醫生,你先係我最好嘅醫生啊,有你係度治癒我,我個心就肯定咩事都冇啦。」

Zoe(指住自己塊面):「咁你仲唔快啲錫翻啖~」

👩🏻‍❤️‍💋‍👩🏼👩🏻‍❤️‍💋‍👩🏼👩🏻‍❤️‍💋‍👩🏼






评论(4)

热度(16)