jemmaship4ever

美漫/百合/只磕女女。活在北極圈的姬,偶爾會自己產糧自給自足。

【KennisxZoe】竟不知你早已佔據我心底(上)程洛雯x蘇怡

<A Space In My Heart Will Always Be A Heaven For You>


Caution:

-粵語繁中。純百合向,主角全女,可能OC,請見諒,不喜勿噴

-很freestyle,做夢做出的KZ梗,想想還是把它寫出來吧,毕竟姬圈冷cp,產糧靠自己

-平行時空3.0(前一篇是2.0了),會借用主劇時間線設定,但走向會有差別。


(一)

Kennis明天要做心臟手術了,手術前的一晚,她說要見Zoe。

Kennis:「Zoe,其實我有d嘢想同你港。」

Zoe:「點啊,係咪好擔心個手術啊?」

Kennis:「唔係啦,其實係⋯有d嘢我宜家唔港,我怕冇機會港了。」

Zoe:「喂,我choi過你啊,不准港呢啲!我呢,對你的主刀醫生係有信心嘅,但係我對你更有信心,你一定可以打贏這場仗,我同Yan都會陪著你噶。不如有咩嘢等你做完手術再話俾我知好不好,我會等你。」

Kennis:「咁好啦⋯」Kennis有d欲言又止,「Zoe啊,你可不可以留係度,同我一齊聽多次Can you hear呢首歌啊?」

Zoe:「好。」

Zoe掏出耳機,一邊給Kennis戴上,一邊自己戴上。

「When we lie together, 

Hearts keep time forever

⋯⋯」


(二)

手術完之後。

Yan告訴Kennis,唐明會安排Kennis去美國進行後續的治療。

Kennis:「Zoe知不知道這件事啊?」Kennis聽到這個消息,立刻就問。

Yan:「我同Zoe都同意左,畢竟美國那邊的醫院一向跟著你的case,在這方面的治療都更有經驗更先進d,我們都希望你快d好翻噶嘛。」

Kennis:「好囉,你們咁多個大醫生都幫我決定,我仲有咩理由say no啊。」

Kennis:「係了,點解Zoe唔來探我?我想見一見Zoe。」

Yan:「佢係AnE可能好忙掛,我陣間幫你叫她上來。」


Zoe進來Kennis病房。

Zoe:「點啊,個傷口仲痛唔痛啊?」Zoe滿臉關心的問。

Kennis:「Zoe,你可不可以幫我同唐明港,俾我留係香港做治療啊?我同佢港嘅話,呢個主診醫生肯定會很長氣咁勸我去。但係你同佢港,佢實聽你的。」

Zoe:「傻女,點解唔想去美國治療啊?係咪唔捨得我啊?」

Kennis(拉住Zoe的手臂示意她坐到自己床邊):「梗係啦~」Kennis表現得好似有點生氣,其實我一直都係鍾意你,最唔捨得就係你,你點解就唔明啊。

Zoe:「我同Yan都會掛住你噶,你好好乖乖哋去美國治療,我同Yan一有時間就會去探你噶!等你很快好翻就可以回來啦。明城北就來要打仗了,呢度好亂,你留係度,對你身體康復唔好噶。」

Kennis:「但係,難道不是因為明城北要變天,我才不應該走的咩?我驚你搞唔掂啊,萬一你同Yan有咩事點算啊?」

Zoe(摟住Kennis的肩膀):「我哋冇嘢喔,你顧掂你自己先啦,病人!」

Kennis:「我都係醫生來噶,我自己知自己事。Zoe,你真係咁想我去美國啊?」這個女人,就咁唔想見到我咩?Kennis心想。

Zoe:「我都係俾建議你啫,唔係我想逼你去美國噶,我淨係想你會快d好翻,咁難嘅手術你都撐下來了,如果有可以俾你全部好翻嘅機會,我一定唔會讓你放棄佢。你知唔知你做手術之前我有幾擔心你?我擔心你擔心到連覺都訓不著。有一日我們AnE來左個patient,佢個心突然間cardiac arrest,我就係度捻,如果佢救不翻,我可不可以攞佢個心俾Kennis⋯我都知道我咁樣捻係好自私,但係我控制唔到自己啊⋯吶我今日同你港左呢單嘢,你唔會去醫法局投訴我嘅嚄?」

Zoe說完望向Kennis,點知看到Kennis眼濕濕,竟然喊左。

Zoe:「傻女你做咩嘢啊?喂你感動到喊啊?好啦好啦,係我衰,搞喊你,唔好喊啦,一陣間個傷口會痛噶。」Zoe一邊揉揉Kennis的背一邊幫她擦眼淚。

Zoe:「係了,你之前不是說有件事想跟我說咩?」

Kennis:「哦,果件事啊,算啦,唔港了,突然間都唔知點開口。」

Zoe:「做咩又唔港啊,之前係邊個話唔港怕冇機會港嘅?我哋兩個之間仲有乜嘢係開唔到口的?唔好咁衰吊住人啦,不如俾我估下囉。」

Zoe(想了想Kennis為咩最近咁古怪,佢之前都唔會咁,又話唔想去美國,又話有嘢港唔出口⋯):「Emm,其實你想港,你鍾意我,係咪?」

Kennis:「係啊。」

她終於都承認了,Zoe心想。

即使被前夫猛追希望和自己復合,她也漸漸有點動搖。但是Zoe的心裡的一塊地方,一直都是留給Kennis的。

她暫時不知道怎麼選擇。她沒有立刻答覆Kennis。

兩個人經歷了幾分鐘的靜默。

Kennis:「其實呢,我係唔會逼你接受我嘅⋯我都知⋯」

Zoe(一隻手指封住Kennis的唇🤫):「噓⋯你俾d時間我捻清楚好不好?不如咁,等你係美國治療好翻嗮,如果我哋都仲係一個人的話,我們就在一起吧。」

Kennis點頭。她心想,就怕我仲未翻來,你已經被人搶走左⋯


(三)

Kennis在美國的治療差不多結束的時候,收到Yan的message,Yan這個收不住秘密的人啊,Yan跟她說,唐明居然向Zoe求婚了,Zoe冇say no。

可能這一世我們只有緣分做姐妹,但沒有緣分在一起吧,Kennis心想。

Zoe能再次找到自己的歸宿,Kennis當然替她開心。一邊心痛著的那種開心。

就在大家都以為Kennis治療完會回香港的時候,Kennis突然宣佈自己報名了無國界醫生,以後不回明城北了。

Zoe (Message Kennis):「你做咩突然間打算唔翻來啊?明城北cts顧問醫生個位仲等緊你坐噶。快d復我啦~」

Kennis:「這個決定,我都捻左好耐。明城北有你們咁多大醫生就夠了,這邊仲有好多沒有醫療條件的病人需要幫助,我想去幫佢哋啊。仲有,唐明同你求婚嘅事做咩唔話我知啊?恭喜嗮喔,喇喇聲答應人啦,到時候生翻個同你一樣嘅靚女出來,我要做契媽噶。」

Zoe:「我都冇話一定應承佢⋯咁如果我真係結婚,你會不會翻來做我伴娘啊?」

Kennis:「睇下情況囉,這邊其實好忙的,我唔知抽唔抽到時間回去,sorry啊。」

Zoe:「咁我條伴娘裙就留俾你穿了,除了你邊個都不可以穿啊。」

後面一段時間,Kennis主動聯繫Zoe的次數越來越少。

可能總是要學會放低的,她心想。但係,個腦想忘記,個心又點會聽話?



(四)

再次收到Kennis的消息是聯合國打來的電話。

原來Kennis給聯合國填的緊急聯繫人電話就是Zoe和Yan的。

聯合國那邊告知說Kennis在營地被叛軍打中,頭部中槍,幸好營地其他醫生及時處理,已經暫時脫離生命危險,但是她現在仲昏迷緊,情況還不是很穩定,已經送去美國xx醫院,希望她的家人可以來見她。

Yan聽到這個消息立刻就哭了,她抱住Zoe邊哭邊說:「我們一定要去睇Kennis,佢出左咁大件事,我地又唔係佢身邊⋯佢有咩事點算啊,我要去幫Kennis做手術!」

Zoe抱住Yan本想安慰她,但係點知自己都係忍唔住喊到梨花帶雨。

她們即刻book定左最快的去美國的機票。Zoe走之前甚至都冇同唐明講。她只是留下來這樣一條message:我哋都係做翻普通朋友啦。


评论

热度(15)

只展示最近三个月数据